Teoria minții (ToM) – bibliografie adnotată

20,00 lei

Categorii: , Product ID: 229

Descriere

„Teoria minții (ToM) – bibliografie adnotată” prezintă 16 studii/articole publicate în perioada 2018-2021 în reviste academice de largă circulație pe tema teoriei minții (ToM),

oferind suport și orientare pentru:

  • identificarea celor mai recente direcții de cercetare a problematicii teoriei minții (ToM),
  • documentarea teoretică a cercetărilor derulate în diferite contexte academice (finalizarea studiilor de licență sau master în psihologie, psihopedagogie specială sau pedagogie/științele educației sau chiar proiectării unor studii empirice specifice în cadrul elaborării lucrărilor de doctorat),

Lucrarea conține:

  1. Introducere – în care se explică procesul utilizat pentru localizarea surselor selectate,
  2. 16 articole ordonate cronologic (anii 2018 – 2021) și alfabetic (după numele primului autor) în cadrul fiecărui an de publicare,
  3. O listă alfabetică a tuturor surselor adnotate,
  4. O listă a celor mai importante surse de informare în limba română.

Ca toate produsele digitale, documentul pdf se descarcă imediat după confirmarea plății (a se citi atent descrierea lui și documentele referitoare la aspectele legale care reglementează activitatea magazinului online „Psihologie Educație Transformare Personală” – în special secțiunea  „Termeni și condiții”)

Detaliile produsului

Format: digital (pdf)

Număr pagini: 31

Autori:  Valeria Negovan & Geanina – Florentina  Croitoru Burghelea

Despre autori

Dr. Valeria Negovan  este psiholog cu drept de liberă practică atestat de Colegiul Psihologilor din România, Comisia de Psihologie educațională, consiliere școlară şi vocațională, profesor universitar emerit (Universitatea din Bucureşti) și profesor universitar asociat la Facultatea de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu, București.

Geanina – Florentina  Croitoru Burghelea este psiholog si pedagog, absolventă a Universității din București, Facultate de Psihologie și Științele Educației, specializarea Psihologie și Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar. De asemenea, este profesor Montessori pentru nivel primar (6 – 12 ani) și a lucrat în alternativa Montessori, la nivel primar și preșcolar.