Măsurarea motivaţiei şcolare – perspectiva teoriei autodeterminării

15,00 lei

Categorie: Product ID: 281

Descriere

„Măsurarea  motivaţiei  şcolare  –  perspectiva  teoriei  autodeterminării” prezintă informații despre conceptualizările noțiunii de motivație școlară/academică din perspectiva teoriei  autodeterminării (Self-Determination Theory/SDT), oferind suport și orientare pentru documentarea teoretică a cercetărilor derulate în diferite contexte academice (finalizarea studiilor de licență sau master, de obținere a gradului I în învățământ, sau chiar proiectării unor studii empirice specifice în cadrul elaborării lucrărilor de doctorat în psihologie, psihopedagogie specială sau pedagogie/științele educației).

Cuprins:

1.Introducere (cu explicații cu privire la situația documentului digital)

2.Măsurarea motivației școlare/academice – perspectiva teoriei autodeterminării

3.Măsurarea motivației școlare sub aspectul surselor ei (Scala motivației academice; Chestionarele de auto-reglare academică (SRQ); Inventarul de motivație intrinsecă)

4.Măsurarea motivației școlare sub aspectul tipurilor de scopuri

5.Probleme comune ale utilizării instrumentelor/scalelor de evaluare a motivației școlare

6.Bibliografie

Ca toate produsele digitale, documentul pdf se descarcă imediat după confirmarea plății (a se citi atent descrierea lui și documentele referitoare la aspectele legale care reglementează activitatea magazinului online „Psihologie Educație Transformare Personală” – în special secțiunea  „Termeni și condiții”)

Detaliile produsului

Format: digital (pdf)

Număr pagini: 30

Autor:  Valeria Negovan

 

Dr. Valeria Negovan  este psiholog cu drept de liberă practică atestat de Colegiul Psihologilor din România, Comisia de Psihologie educațională, consiliere școlară şi vocațională, profesor universitar emerit (Universitatea din Bucureşti) și profesor universitar asociat la Facultatea de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu, București, cu expertiză în domenii ca psihologie generală, psihologia educației, psihologia învățării, psihologia carierei, formare și consiliere profesională, consiliere școlară, consiliere vocațională, cercetare. Autor a 34 de cărți și capitole în cărți, a numeroase articole publicate în reviste cu factor de impact sau indexate BDI și în volumele proceedings indexate în baze de date internaționale reprezentative ale conferințelor internaționale. Este laureat Profesor BOLOGNA (2015), distincție decernată de Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR).