Descriere
Bibliografia adnotată „Educația Montessori în actualitate” prezintă 24 de studii/articole publicate în perioada 2017-2021 în reviste academice de largă circulație pe tema educației Montessori,
oferind suport și orientare pentru:
• identificarea celor mai recente direcții de cercetare a problematicii educației Montessori,
• identificarea informațiilor relevante pentru fiecare direcție de cercetare semnalată de articolele adnotate: subiect, argumente, întrebări de cercetare, rezultate, concluzii,
• documentarea teoretică a cercetărilor derulate în diferite contexte academice (finalizarea studiilor de licență sau master în psihologie, psihopedagogie specială sau pedagogie/științele educației sau chiar proiectării unor studii empirice specifice în cadrul elaborării lucrărilor de doctorat),
Lucrarea conține:
1. Introducere în care se explică procesul utilizat pentru localizarea surselor selectate,
2. 24 de articole ordonate cronologic (anii 2017 – 2021) și alfabetic în cadrul fiecărui an de publicare (după numele primului autor),
3. O listă alfabetică a tuturor surselor adnotate.
Ca toate produsele digitale, documentul pdf se descarcă imediat după confirmarea plății (a se citi atent descrierea lui și documentele referitoare la aspectele legale care reglementează activitatea magazinului online „Psihologie Educație Transformare Personală” – în special secțiunea „Termeni și condiții”)
Detaliile produsului
Format: digital (pdf)
Număr pagini: 32
Autori: Valeria Negovan & Geanina – Florentina Croitoru Burghelea