Învățarea și motivația învățării la vârsta adultă

20,00 lei

Categorie: Product ID: 277

Descriere

„Învățarea și motivația învățării la vârsta adultă” prezintă informații (de referință și recente) despre conceptualizările noțiunilor de învățare și motivație pentru învățare la vârsta adultă, oferind suport și orientare pentru documentarea teoretică a cercetărilor derulate în diferite contexte academice (finalizarea studiilor de licență sau master, de obținere a gradului I în învățământ, sau chiar proiectării unor studii empirice specifice în cadrul elaborării lucrărilor de doctorat în psihologie, psihopedagogie specială sau pedagogie/științele educației).

Cuprins:

1.Introducere (cu explicații cu privire la situația documentului digital)

2.Învățarea la vârsta adultă

3.Perspectiva andragogiei asupra învățării la vârsta adultă

4.Perspectiva psihologiei educației asupra învățării la vârsta adultă

5.Teorii și modele ale învățării la vârsta adultă

6.Caracteristici ale învățării la vârsta adultă –  caracteristici ale adulților care învață

7.Factorii învățării la vârsta adultă

8.Motivația învățării la vârsta adultă

8.Motivația învățării și motivația participării la programe de învățare

10.Caracteristicile mediilor de instruire care motivează  pentru învățare la vârsta adultă

11.Motive ale  învățării la vârsta adultă

12.Bibliografie

Ca toate produsele digitale, documentul pdf se descarcă imediat după confirmarea plății (a se citi atent descrierea lui și documentele referitoare la aspectele legale care reglementează activitatea magazinului online „Psihologie Educație Transformare Personală” – în special secțiunea  „Termeni și condiții”)

 

Detaliile produsului

Format: digital (pdf)

Număr pagini: 59

Autor:  Valeria Negovan

 

Dr. Valeria Negovan  este psiholog cu drept de liberă practică atestat de Colegiul Psihologilor din România, Comisia de Psihologie educațională, consiliere școlară şi vocațională, profesor universitar emerit (Universitatea din Bucureşti) și profesor universitar asociat la Facultatea de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu, București, cu expertiză în domenii ca psihologie generală, psihologia educației, psihologia învățării, psihologia carierei, formare și consiliere profesională, consiliere școlară, consiliere vocațională, cercetare. Autor a 34 de cărți și capitole în cărți, a numeroase articole publicate în reviste cu factor de impact sau indexate BDI și în volumele proceedings indexate în baze de date internaționale reprezentative ale conferințelor internaționale. Este laureat Profesor BOLOGNA (2015), distincție decernată de Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR).